ROZVOJ ČTENÍ VE ŠKOLCE – ČÁST PRVNÍ: CO SE DĚJE, NEŽ DÍTĚ PŘEČTE PRVNÍ SLOVO
18. 3. 2020
Ke čtení se má přistoupit ve chvíli, kdy je dítě skutečně připravené. Díky tomu pocítí nadšení a bude chtít ve čtení dále pokračovat.
Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu
Změnit jazyk stránky
19. 4. 2022
Třídění je způsob, který dětem umožňuje pochopit svět kolem nás. Pomocí Montessori třídicího podnosu se dítě učí uspořádávat a třídit předměty. Třídění také zlepšuje hmatové a zrakové vnímání, koordinaci, jemnou motoriku a soustředění.
Je to také vynikající příležitost k zavedení nové slovní zásoby. Tento úkol také začíná budovat základy pro rozvoj matematických dovedností. Tříděním si dítě začíná rozvíjet početní dovednosti spolu se seskupováním podobných předmětů.
Tímto jednoduchým cvičením začíná dítě uplatňovat logické myšlení na předměty. Využitím principů práce Montessori, kdy se při jedné činnosti využívají všechny smysly dítěte, si dítě začíná organizovat svět kolem sebe a dokonce i vlastní myšlenky.
18. 3. 2020
Ke čtení se má přistoupit ve chvíli, kdy je dítě skutečně připravené. Díky tomu pocítí nadšení a bude chtít ve čtení dále pokračovat.
5. 4. 2022
Třístupňová lekce v Montessori popisuje tři fáze učení navržené tak, aby podporovaly aktivní, organické učení a aby si děti mohly osvojit jazyk a pojmy prostřednictvím praktického objevování a zkoumání.
29. 5. 2024
Hádejte! „Super ninja na plný úvazek, který dokáže popsat špendlíkovou hlavičku na dva archy velikosti A4.“ Kdo je to? Ne…. Ne… Ano! Speciální pedagog na školním poradenském pracovišti!
POD RADNICÍ 152/3
PRAHA SMÍCHOV