Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

KOORDINÁTOR MARKETINGU

NÁPLŇ PRÁCE

  • Budování povědomí o naší škole prostřednictvím různých médií
  • Koordinace a realizace marketingových kampaní
  • Rozšiřování naší emailové databáze a zvyšování naší pozice na Googlu
  • Testování reakcí cílových skupin
  • Shromažďování a analýza marketingových dat
  • Tvorba bannerů a reklam
  • Péče o naše webové stránky, IG a FB

POŽADAVKY

  • Prokazatelná zkušenost s marketingem, konkrétně s rozšiřováním a budováním emailové databáze a se sociálními médii: IG a Fb.
  • Velmi dobrá znalost psané i mluvené angličtiny.
  • Ideálně náš kandidát/ka bude umět používat Google Analytics a Google Ads, Fapi, Mailchimp nebo Smart Emailing, SEO nástroje a Mioweb.

0.5 úvazek, 18 000 Kč, flexibilní pracovní hodiny i forma spolupráce