
Náplň práce
- Budování povědomí o naší škole prostřednictvím různých médií
- Koordinace a realizace marketingových kampaní
- Rozšiřování naší emailové databáze a zvyšování naší pozice na Googlu
- Testování reakcí cílových skupin
- Shromažďování a analýza marketingových dat
- Tvorba bannerů a reklam
- Péče o naše webové stránky, IG a FB
Požadavky
- Prokazatelná zkušenost s marketingem, konkrétně s rozšiřováním a budováním emailové databáze a se sociálními médii: IG a Fb.
- Velmi dobrá znalost psané i mluvené angličtiny.
- Ideálně náš kandidát/ka bude umět používat Google Analytics a Google Ads, Fapi, Mailchimp nebo Smart Emailing, SEO nástroje a Mioweb.
0.5 úvazek, 18 000 Kč, flexibilní pracovní hodiny i forma spolupráce

Main job responsibilities
- Lead teacher of our upper elementary program/ adolescent program
- Close collaboration with the second upper elementary / adolescent Czech teacher and with the adolescent program coordinator
Requirements
- AMI 6-12 Diploma and ideally, the 12-18 Orientation or 12-18 Diploma
- Proven experience working with adolescent students
- Teaching certificate
- Residence in Prague or Středočeský kraj
- Advantage: ability speak czech
- Willingness to spend 2 weeks of the month at the farm with students
- Positive attitude and above average communication skills
- Absolute enthusiasm for Montessori’s vision of adolescent Erdkinder work and study
Full time job, 40 000 Kč, 5 weeks vacation, paid telephone

Naše třetí trojročí 2.stupně ZŠ – adolescentní program – navazuje na 1.stupeň ZŠ Andílek, vzdělává žáky 7. – 9. tříd ve věkově smíšené skupině a má kapacitu 25 studentů.
Program je realizován ve škole v Praze a na naší Montessori farmě v Senešnici ve Středočeském kraji. Ve školním roce 2022/23 budou studenti dva týdny v měsíci docházet na výuku do učebny v Praze. Další dva týdny v měsíci budou žít, pracovat a učit se na farmě.
Naše připravené prostředí v Praze zahrnuje vybavenou učebnu, ateliér, zázemí školní výdejny a sportoviště.
Na farmě je k dispozici velký obytný dům, který skýtá zázemí pro komunitní život, maringotka, učebna s vazbou na přírodu a venkovní kuchyně.
Farma dříve sloužila pro chov koz, slepic a ovcí, ke kterému se chceme se studenty ve školním roce 2022/23 vrátit. Na farmě se bude stavět kořenová čistička a budeme revitalizovat vodní nádrž, tok potoka Makyty a stavět tůně. Budeme též pěstovat včely.
Pozemek farmy čítá téměř 80 000m2, na kterých je ovocný sad, rybník, potok, les, louky a pole pro zemědělskou produkci. Farma bude ve školním roce 2022/23 naší učebnou i učební pomůckou zároveň – zde budou zasazeny, zakoření, vyrostou a skončí všechny naše výukové projekty.
Náš nový hlavní průvodce se stane třídním učitelem / učitelkou naší třídy adolescentní skupiny studentů. Má kvalifikaci pro výuku na 2.stupni ZŠ nebo střední škole dle zákona o pedagogických pracovnících a je to učitel nebo učitelka, který/á chce a dokáže učit jinak.
Hledáme člověka, který je přesvědčen, že svět kolem nás, příroda a její ekosystémy a společný sociální život a práce na farmě jsou tou nejlepší cestou, jak děti vzdělávat, a který dovede propojovat kurikulum 2.stupně prostřednictvím komplexních a dlouhodobých činností a projektů, které budou probíhat právě tam.
Hledáme učitele / učitelku, který/á dovede učit a vychovávat studenty prostřednictvím společné práce, takzvaně “working side by side”, který/á dovede studenty maximálně zapojit do organizace a života na farmě, dovede vést studenty k tomu, aby se naučili stanovovat si vlastní cestu k dosažení výchovně vzdělávacích cílů a aby byli aktivními leadery svého vlastního formování.
Náš nový hlavní průvodce vede tým kolegů, předmětových pedagogů a pomáhá jim proučit vzdělávací oblasti a učivo prostřednictvím projektové práce (například včely, zahrada, kořenová čistička, atd.). Hlavní průvodce je odborníkem svě specializace a na projekty se dívá optikou mezipředmětových vztahů.
Náplň práce:
- Proučení českého kurikula skrze projektovou výuku a terénní práci na farmě, prostřednictvím své specializace a spolupráce s dalšími předmětovými pedagogy,
- Spolupráce a vedení ostatních pedagogů adolescentního programu, koordinace specialistů na jednotlivé oblasti výuky,
- Úzká spolupráce s koordinátorkou mezinárodní spolupráce s dalšími adolescentními programy,
- Příprava výukových plánů, spolupráce na projektech, vedení studentů v rámci jejich vývoje, dosahování výstupů a postupu kurikulem,
- Propojování práce na farmě s akademickými znalostmi a povinnými výstupy učiva,
- Koordinace terénní výuky na farmě, organizace a zajištění pravidelných výjezdů na farmu,
- Komunikace se zákonnými zástupci, spolupráce na organizaci komunitních akcí na farmě,
- Spolupráce s pedagogy při hledání řešení výukových obtíží studentů, individuální podpora.
Požadavky:
- Kvalifikace pro výuku na 2.stupni ZŠ nebo střední škole dle zákona o pedagogických pracovnících,
- Zkušenost s prací se žáky 2.stupně,
- Zkušenost s projektovou a terénní výukou a velká chuť učit v prostředí farmy a pomocí projektů,
- Ochota k výkonu práce jak v Praze, tak v Senešnici,
- Výborná znalost anglického jazyka slovem i písmem a schopnost v tomto jazyce učit,
- Pozitivní a proaktivní přístup, efektivní a respektující komunikace, důslednost, přísnost a zároveň laskavost a vlídnost k sobě i druhým,
- Zdravý životní styl, sportovní nátura, úzký vztah k přírodě a ekologii a návyky, které povedou studenty k trvale udržitelnému životnímu stylu,
- Nadšení pro či znalost Montessori přístupu a ochota absolvovat mezinárodní Montessori trénink pro Montessori učitele žáků ve věku 12-18,
- Chuť jezdit na stáže do zahraničí,
- Další vzdělání, například v oblasti zážitkové pedagogiky, kurz Učitel naživo, kurz Respektovat a být respektován, apod.,
- Ochota se kontinuálně vzdělávat a pracovat na sobě.
Klíčové kompetence:
- Efektivita: dosahuje vysokého výkonu s přiměřeným úsilím.
- Organizace a plánování: efektivně plánuje, organizuje a rozvrhuje čas sobě i ostatním členům týmu.
- Dodržování závazků: plní ústní a písemné dohody.
- Proaktivita: jedná, aniž by čekal/a, až mu/jí někdo řekne, co má dělat. Přináší nové nápady.
- Vytrvalost: ochota udělat něco navíc, aby se věci podařily.
- Strategické myšlení: rozumí strategii školy a umí ji přeložit do fungování adolescentního programu.
- Pracovní morálka: vůle tvrdě a někdy i dlouho pracovat.
- Schopnost naslouchat: nechává ostatní mluvit a snaží se pochopit jejich názory.
- Komunikace: dodržuje vysoké standardy v osobní komunikaci se studenty a kolegy.
- Týmová práce: chápe, že k dokončení práce je třeba spolupracovat a dokáže spolupráci řídit.
Další informace:
- Práce na plný úvazek
- Od 1.6. Nebo 1.7. 2022
- Výkon práce: Pod radnicí 3, Praha 5 a Senešnice 56
- Nástupní mzda: 40 000 Kč hrubého, s možností růstu dle výsledků
- 8 týdnů dovolené
- Proplacený telefon
- Kontinuální vzdělávání v Montessori i v dalších oblastech.