Andílkovi průzkumníci

Poznáváme svůj kraj | Radujeme se z pohybu | Objevujeme | Žijeme v souladu s přírodou | Inspirujeme se | Trávíme čas s kamarády

Albertovy skály

Cena výpravy: 900 Kč (včetně dopravy , ubytování, večeře a snídaně)

Tentokrát se vydáme na naučnou stezku, která zpřístupňuje území národní přírodní rezervace Drbákov – Albertovy skály, příkrý skalnatý sráz nad hladinou Slapské přehrady. Stezka je zde vedena pěšinami zařízlými ve svahu, křivolakými schůdky nebo po skalních římsách opatřených řetězy. Trasa nabízí mnoho nádherných výhledů do údolí Vltavy. Stezka seznamuje se zajímavostmi okolí a přírodními poměry chráněného území.

Velká část trasy je vedena náročnějším terénem úzkých stezek, schůdků a skalních říms zbudovaných ve vysokém a příkrém skalním srázu nad hladinou přehrady, s mnoha krkolomnými stoupáními a klesáními.

S dětmi prozkoumáme polovinu naučné stezky v sobotu a večer včetně noci strávíme  v chatičkách v Častoboři. Pokud by se k nám někteří  z rodičů rádi přidali, tak mohou za námi dorazit na večer do Častoboře, přespat a putovat s námi zpět v neděli domů.

19. května - 20. května 2018

Plán dne

8.00Sraz na autobusovém nádraží na Smíchově (bus č. 360)
8.20Odjezd autobusem do Nalžovic
9:36Příjezd do Nalžovic
9:36 - 18:00Výprava
18:00Přichod do Častoboře a ubytování
18:00 - 21:00Oheň, voda, zábava, večerka :)
8:00 - 9:30Budíček, snídaně
10:00 - 14:00Výprava zpět do Nalžovic
14:00 - 16:00Pozdní oběd v hostinci Tulach
16:17Odjezd busu z Nalžovic do Prahy
17:33Příjezd do Prahy na Smíchovské nádraží

Více informací

• Délka trasy -  1. den - 8, 5 km a 2. den - 5 km
  • Jídlo - dostatek jídla s sebou na dva dny -  večeři a snídani  zajistíme, druhý den si na oběd zajdeme.
  • Oblečení - příjemné prodyšné sportovní oblečení, plavky či něco na případné smočení ve Vltavě, něco na přespání, kartáček a pastu.
  • Spacák - přivezeme dětem autem na místo (budeme je od dětí potřebovat v pátek donést do školy).

Cena výpravy: 900 Kč  (včetně dopravy, ubytování, večeře a snídaně)

Průvodci

Soňa Havlíčková

Pracuji v Andílku jako koordinátor komunitního centra. Jako dítě jsem trávila hodně času v přírodě a věřím, že čas tam strávený je pro děti velmi důležitý a podnětný pro jejich zdravý vývoj. Jsem ráda ve společnosti dětí, jsou to naši velcí učitelé a vzájemně si máme hodně co dát.

Tomáš Daněk

Momentálně studuji na VŠE v Praze. Od 6 let jsem jezdil každé léto na tábor a od 15 na nich i dělal vedoucího.Rád pracuji s dětmi, protože spolupráce s nimi je v mnohém unikátní a úplně jiná než s dospělými.Těší mě jejich spontánnost, dětská radost a zapálení do všech možných aktivit.

Ubytování Častoboř

Rekreační zařízení  Častoboř se nachází v krásné přírodě na začátku vodní nádrže Slapy cca 50 km od Prahy nedaleko chráněné oblasti Drbákov-Albertovy skály.  Písečný břeh Vltavy s travnatou pláží je v bezprostřední blízkosti chatek.