Týden 10. 2. - 14. 2. 2020

Pondělí 10.2.

Přesnídávka: Bílý jogurt s kokosovým müsli/1 a,b,c,d,e,7,8 a,b,c,

Polévka: Mrkvičkový krém se zázvorem/1 a,b,c,d,e,7,9

Oběd: č.2Klasik: Rybí filé na másle s bylinkami, vařený brambor, salátek/1 a,b,c,d,e 4

Oběd: č.3Mixit: Kuřecí kousky na řecký způsob, špagety/1 a,b,c,d,e 3

Svačina: Bramborová špička s veganskou domácí paštikou, rajčata/1 a,b,c,d,e,3,7

Čtvrtek 13.2.

Přesnídávka: Slunečnicový chléb, pomazánka z cizrny ,,humus ́ ́, banán/1 a,b,c,d,e,3,7

Polévka: Hovězí vývar s tarhoní/1 a,b,c,d,e 3,7,9

Oběd: č.2Klasik: Španělský rozstřelený ptáček s parboiled rýží/1 a,b,c,d,e 3,7,10

Oběd: č.3Mixit: Kachní prsa na zelenině po Burgunsku, bramborová kaše /1 a,b,c,d,e 3,7,9

Svačina: Dalamánek, liptovská pomazánka, rajče/1 a,b,c,d,e,3,7,11

Úterý 11.2.

Přesnídávka: Bagetka, máslo, sýr plátek, hruška/1 a,b,c,d,e,3,7

Polévka: Bramborová s ječnými krupkami/1 a,b,c,d,e 7,9

Oběd: č.2Klasik: Kuře na kari, fusilli/1 a,b,c,d,e 3,7

Oběd: č.3Mixit: Pečená červená řepa s bílým sezamem, brambory Grenaille /11

Svačina: Slunečnicová špička, s lososovou pomazánkou, okurka/1 a,b,c,d,e,3,4,7

Pátek 14.2.

Přesnídávka: Grahamový plátek 3ks, kefír jahodový/1 a,b,c,d,e,3,7

Polévka: Kapustová s brambůrkem/1 a,b,c,d,e 7

Oběd: č.2Klasik: Čočka nakyselo se sázeným vejcem a okurkou /1 a,b,c,d,e 3

Oběd: č.3Mixit: Gnocchi, smetanová omáčka s kuřecím, sušenými rajčaty a čedarem/1 a,b,c,d,e,3,7

Svačina: Mouřenín s vajíčkovou pomazánkou, okurka/1 a,b,c,d,e,3,7

Středa 12.2.

Přesnídávka: Knackebrot 2ks, lučina, mandarinka/1 a,b,c,d,e,3,7

Polévka: Cizrnová se zeleným hráškem/1 a,b,c,d,e

Oběd: č.2Klasik: Květákové placičky se sýrem a bramborovou kaší, salát /1 a,b,c,d,e,3,7

Oběd: č.3Mixit: Vepřová kotleta po srbsku s divokou rýží /1 a,b,c,d,e,3,7,9

Svačina: Houska, pomazánka z pečeného kuřátka, paprika/1 a,b,c,d,e,3,7

Pondělí 10.2.

Přesnídávka: Bílý jogurt s kokosovým müsli/1 a,b,c,d,e,7,8 a,b,c,

Polévka: Mrkvičkový krém se zázvorem/1 a,b,c,d,e,7,9

Oběd: č.2Klasik: Rybí filé na másle s bylinkami, vařený brambor, salátek/1 a,b,c,d,e 4

Oběd: č.3Mixit: Kuřecí kousky na řecký způsob, špagety/1 a,b,c,d,e 3

Svačina: Bramborová špička s veganskou domácí paštikou, rajčata/1 a,b,c,d,e,3,7

Úterý 11.2.

Přesnídávka: Bagetka, máslo, sýr plátek, hruška/1 a,b,c,d,e,3,7

Polévka: Bramborová s ječnými krupkami/1 a,b,c,d,e 7,9

Oběd: č.2Klasik: Kuře na kari, fusilli/1 a,b,c,d,e 3,7

Oběd: č.3Mixit: Pečená červená řepa s bílým sezamem, brambory Grenaille /11

Svačina: Slunečnicová špička, s lososovou pomazánkou, okurka/1 a,b,c,d,e,3,4,7

Středa 12.2.

Přesnídávka: Knackebrot 2ks, lučina, mandarinka/1 a,b,c,d,e,3,7

Polévka: Cizrnová se zeleným hráškem/1 a,b,c,d,e

Oběd: č.2Klasik: Květákové placičky se sýrem a bramborovou kaší, salát /1 a,b,c,d,e,3,7

Oběd: č.3Mixit: Vepřová kotleta po srbsku s divokou rýží /1 a,b,c,d,e,3,7,9

Svačina: Houska, pomazánka z pečeného kuřátka, paprika/1 a,b,c,d,e,3,7

Čtvrtek 13.2.

Přesnídávka: Slunečnicový chléb, pomazánka z cizrny ,,humus ́ ́, banán/1 a,b,c,d,e,3,7

Polévka: Hovězí vývar s tarhoní/1 a,b,c,d,e 3,7,9

Oběd: č.2Klasik: Španělský rozstřelený ptáček s parboiled rýží/1 a,b,c,d,e 3,7,10

Oběd: č.3Mixit: Kachní prsa na zelenině po Burgunsku, bramborová kaše /1 a,b,c,d,e 3,7,9

Svačina: Dalamánek, liptovská pomazánka, rajče/1 a,b,c,d,e,3,7,11

Pátek 14.2.

Přesnídávka: Grahamový plátek 3ks, kefír jahodový/1 a,b,c,d,e,3,7

Polévka: Kapustová s brambůrkem/1 a,b,c,d,e 7

Oběd: č.2Klasik: Čočka nakyselo se sázeným vejcem a okurkou /1 a,b,c,d,e 3

Oběd: č.3Mixit: Gnocchi, smetanová omáčka s kuřecím, sušenými rajčaty a čedarem/1 a,b,c,d,e,3,7

Svačina: Mouřenín s vajíčkovou pomazánkou, okurka/1 a,b,c,d,e,3,7

Stravování

Obědy a svačiny do naší školy odebíráme od firmy Ekolandia. Strava je vyvážená a založená na kvalitních potravinách. Firma připravuje jídlo z čerstvých surovin bez umělých dochucovadel, řídí se tradicí a regionální dostupností surovin, jejich dodavateli jsou místní zemědělci a farmáři. Jídelníček vychází z výživové pyramidy, desatera stravy dětí a doporučení o rozložení energetického příjmu během dne.

Děti vedeme ke vnímání svých potřeb a svobodné volbě složení stravy či snědeného množství.
aktuální
menu
Objednat jídlo
aktuální
menu
Objednat jídlo