Načítám Akce

« All Akce

MALÉ ČARODĚJKY

21. 7. 2019 - 27. 7. 2019

cena: 3900Kč
dívky 8+ let

CO TĚ ČEKÁ?

  • Pomůžeme ti najít, jaká holka / čarodějka se v tobě skrývá.
  • Procházky po okolních lesích, sběr bylinek a různorodé hry.
  • Tanec, masáže, ranní cvičení, zkrášlování se.
  • Týden plný zážitků uprostřed přírody.
  • Dostatek volného času pro sebe i kámošky.
  • Prostor si každý den něco pěkného vyrobit.
  • Vaření, kuchtění všeho druhu – co si uvaříme, to si sníme.
  • Povídání, klábosení, špitání o všem, co vás bude ze světa žen zajímat.
  • Zpěv a smích kolem táborového ohně.
  • Celý týden nás budou provázet čtyři přírodní živly – voda, země, oheň a vzduch.
  • Návštěva zajímavého hosta.

Přihlásit dítě
na čarodějky

Zjistíš, že trávit čas jen mezi samými ženskými je pořádný odvaz a co všechno taková parta dokáže.

Potřebné dokumenty ke stažení:

Prohlášení o bezinfekčnosti

Posudek
od lékaře

Souhlas s účastí
na táboře

Markéta Burianová
Veronika Posar
Kateřina Voglová
Soňa Havlíčková

Tomáš Daněk

Momentálně jsem studentem na VŠE v Praze, takže tam se úplně k práci s dětmi nedostanu. Od 6 let jsem však jezdil každé léto na tábor a od 15 na nich i dělal vedoucího. Jedním z důvodů pro mě je to, že spolupráce s dětmi je v mnohém unikátní a úplně jiná než s dospělými. Především mě těší jejich spontánnost, dětská radost a zapálení do všech možných aktivit. Také je povzbuzující vidět, jak se mění, dospívají a celkově rostou. Pochopitelně veškerým akcím s dětmi hodně pomáhá, že se konají hlavně v přírodě a nechá se tak alespoň částečně zapomenout na jinak všudypřítomné technologie a věnovat se vzájemně sami sobě a ostatním bez rušivých elementů.

Ladislava Bímová

Ladislava Bímová a.k.a. Bimboška, zakladatelka a vedoucí oddílu HOM Alpin IV, členka MTB klubu BTK Kralupy, (horo)lezkyně, bikerka, běžkařka;
paní profesorka na gymnáziu (aprobace matika, fyzika)…

Ladislava Bímová a.k.a. Bimboška, zakladatelka a vedoucí oddílu HOM Alpin IV, členka MTB klubu BTK Kralupy, (horo)lezkyně, bikerka, běžkařka;
paní profesorka na gymnáziu (aprobace matika, fyzika)…

Ladislava Bímová a.k.a. Bimboška, zakladatelka a vedoucí oddílu HOM Alpin IV, členka MTB klubu BTK Kralupy, (horo)lezkyně, bikerka, běžkařka;
paní profesorka na gymnáziu (aprobace matika, fyzika)…

Jan Bím

Poutník, průvodce, co pomáhá lidem otevřít dveře do duchovního světa, otevřít jejich srdce lásce, soucitu a odpuštění. Společně jim pomáhá hledat jejich individuální dar, poslání a cestu,jak je vyjádřit ve hmotném světě. Honza vede meditace, kruhy a semináře, provází přechodovými rituály.

„Věřím, že lidský život může být krásný, inspirující a přitom zodpovědný. Čemu věřím, to také žiji.“

„Věřím, že lidský život může být krásný, inspirující a přitom zodpovědný. Čemu věřím, to také žiji.“

David Lněníček

Tvořivec a vnímavý průvodce přírodou, řezbářský mistr, který s dětmi i rodiči vyčaruje cokoliv domů, na zahradu i pro radost.

Tvořivec a vnímavý průvodce přírodou, řezbářský mistr, který s dětmi i rodiči vyčaruje cokoliv domů, na zahradu i pro radost.

Tvořivec a vnímavý průvodce přírodou, řezbářský mistr, který s dětmi i rodiči vyčaruje cokoliv domů, na zahradu i pro radost.

Jana Navarová

Vyrostla jsem na jihočeské vesnici a mám k přírodě velmi blízko. Ráda vyjíždím se svými andílky mimo Prahu a užívám si s nimi dobrodružství, která si pamatuji ze svého dětství. Pracuji jako sociální pracovnice v denním stacionáři pro lidi s mentálním postižením a kombinovanými vadami.

Vyrostla jsem na jihočeské vesnici a mám k přírodě velmi blízko. Ráda vyjíždím se svými andílky mimo Prahu a užívám si s nimi dobrodružství, která si pamatuji ze svého dětství. Pracuji jako sociální pracovnice v denním stacionáři pro lidi s mentálním postižením a kombinovanými vadami.

Vyrostla jsem na jihočeské vesnici a mám k přírodě velmi blízko. Ráda vyjíždím se svými andílky mimo Prahu a užívám si s nimi dobrodružství, která si pamatuji ze svého dětství. Pracuji jako sociální pracovnice v denním stacionáři pro lidi s mentálním postižením a kombinovanými vadami.

Mirka Vlčková

Zakladatelka

Před deseti lety jsem díky svým dětem založila rodinné centrum, následně Montessori mateřskou a základní školu Andílek a nakonec mezinárodní tréninkové centrum pro učitele. Montessori úžasně změnilo život mě i mé rodině, a věřím, že má sílu změnit i svět. Věřím, že každé dítě, pokud má tu správnou podporu, dovede rozvíjet svůj potenciál a vyroste v dospělého, který ví jaké je jeho poslání na tomto světě, a dovede jej naplňovat.

Hana Chramostová

Ředitelka

Práce s dětmi mě celý život inspiruje, práce s dospělými motivuje, Montessori mi dává hluboké poznání a směr a Andílek mi dává prostor vše realizovat, propojit a dělat práci, která má smysl.
Potkávat každý den usměvavé tváře spokojených dětí ve třídách, vést tým úžasných lidí, zjistit jejich potenciál a podporovat je, zároveň se nechávat inspirovat, vést srdcem a odhodláním pro velké cíle, to je má práce, to je náš Andílek.

Hanka vystudovala pedagogickou fakultu, učitelství pro II.stupeň základní školy, dále výchovné poradenství, absolvovala studium managementu škol. Je držitelkou mezinárodního Diploma výcviku AMI 6-12 pod vedením Kay Baker, zakončila studium speciální pedagogiky se zaměřením na logopedii. Ve školství se pohybuje od roku 2002, pracovala jako učitelka ZŠ a SŠ, poté referentka na MŠMT v oblasti speciálního vzdělávání, byla vedoucí škol pro děti a dospívající, od roku 2012 ve funkci ředitelky státní MŠ a ZŠ, od 2013 je ředitelkou v Montessori školách Andílek.

Hanka vystudovala pedagogickou fakultu, učitelství pro II.stupeň základní školy, dále výchovné poradenství, absolvovala studium managementu škol. Je držitelkou mezinárodního Diploma výcviku AMI 6-12 pod vedením Kay Baker, zakončila studium speciální pedagogiky se zaměřením na logopedii. Ve školství se pohybuje od roku 2002, pracovala jako učitelka ZŠ a SŠ, poté referentka na MŠMT v oblasti speciálního vzdělávání, byla vedoucí škol pro děti a dospívající, od roku 2012 ve funkci ředitelky státní MŠ a ZŠ, od 2013 je ředitelkou v Montessori školách Andílek.

Lucie Smetanová

Asistentka ředitelky, koordinátorka projektů

Jsem moc ráda, že jsem dostala možnost pracovat v týmu lidí, kteří tvoří zázemí pro děti a jejich rozvoj. Posledních sedm let jsem pracovala v logopedické škole jako asistentka, vychovatelka a učitelka. Svoji novou pozici vnímám jako možnost pronikat do světa Montessori pedagogiky a zároveň úzce spolupracovat s vedením školy a čerpat tak zkušenosti z trochu jiného pole, než jsem byla doposud zvyklá.

Vystudovala střední školu se zaměřením na pečovatelství a vychovatelství, poté VOŠ obor Sociální práce, absolvovala rekvalifikační kurz pro asistenty pedagoga a kurz pro logopedické asistenty. Po ukončení studia se věnovala práci s dětmi. Nejprve jako osobní asistentka dětí s Downovým syndromem a od roku 2012 v logopedické základní škole, kde postupně prošla pozicemi asistentka pedagoga, vychovatelka ve školní družině a třídní učitelka na 1.stupni ZŠ. V Andílku pracuje od srpna 2018 jako asistentka ředitelky a v prosinci absolvovala asistentský AMI kurz 3-6 let s trenérkou Elinou Rautasalo.

Vystudovala střední školu se zaměřením na pečovatelství a vychovatelství, poté VOŠ obor Sociální práce, absolvovala rekvalifikační kurz pro asistenty pedagoga a kurz pro logopedické asistenty. Po ukončení studia se věnovala práci s dětmi. Nejprve jako osobní asistentka dětí s Downovým syndromem a od roku 2012 v logopedické základní škole, kde postupně prošla pozicemi asistentka pedagoga, vychovatelka ve školní družině a třídní učitelka na 1.stupni ZŠ. V Andílku pracuje od srpna 2018 jako asistentka ředitelky a v prosinci absolvovala asistentský AMI kurz 3-6 let s trenérkou Elinou Rautasalo.

Barbora Doubková

Vedoucí kanceláře a provozu

Ačkoliv nejsem pedagog, fandím Montessori vzdělávání a v Andílku jsem našla pro sebe smysluplné místo. Jsem moc ráda, když můžu přispět k zajištění zázemí pro děti a učitele.

Bára má vystudovanou historickou sociologii, profesně se věnovala především marketingu, oblasti HR a provozu v obchodě i službách.  Absolvovala asistentský kurz AMI pro věk 0 – 3 s trenérkou MgA. Heidi Phillippart.

Bára má vystudovanou historickou sociologii, profesně se věnovala především marketingu, oblasti HR a provozu v obchodě i službách.  Absolvovala asistentský kurz AMI pro věk 0 – 3 s trenérkou MgA. Heidi Phillippart.

Kateřina Voglová

Hlavní pečovatelka

Nejlepší okamžiky v mém životě jsou ty, kdy jen jsem, užívám si danou chvíli a čas pro mě přestane existovat. Tyto okamžiky nejčastěji zažívám s dětmi a v přírodě.  Na táboře máme jedinečnou možnost se zastavit, uvolnit a opět cítit. Ráda bych byla dětem na táboře průvodcem v jejich přirozených zážitcích s podporovala je v radosti z malých věcí, která plní naše srdce. Věřím, že spolu zvládneme výzvy i uvědomění, které nám příroda přináší, zacítíme si její krásu, spojíme se s ní.

Zdena Dobránska

Hlavní asistentka

Fascinuje ma veľký potenciál dieťaťa koľko toho samo dokáže, keď sa mu k tomu pripraví vhodné prostredie a podmienky. Miesto kde môže byť každý jedinečný. Miesto kde sa môžme navzájom učiť rásť. Bezpečné prostredie. Vidím v tejto práci zmysel, a práca s deťmi ma veľmi napĺňa. Beriem túto prácu ako dar.

Zdenka vystudovala Strednú umeleckú školu v Prešove, Propagačné výtvarníctvo, kde  se věnovala i tvorbě didaktických pomůcek pro děti. Pracovala jako animátor na táborech, absolvovala AMI kurz 0-3 s trénerkou MgA.Heidi Phillippart, kurz respektovat a být respektován, a má kvalifikaci chůvy. Dokončuje si Kurz Montessori ČR pro věk 3 – 6 let.

Zdenka vystudovala Strednú umeleckú školu v Prešove, Propagačné výtvarníctvo, kde  se věnovala i tvorbě didaktických pomůcek pro děti. Pracovala jako animátor na táborech, absolvovala AMI kurz 0-3 s trénerkou MgA.Heidi Phillippart, kurz respektovat a být respektován, a má kvalifikaci chůvy. Dokončuje si Kurz Montessori ČR pro věk 3 – 6 let.

Madara Spurava

Lektorka angličtiny

I will always stand taller when I kneel to help a child.

Madara má vystudovanou pedagogiku pro základní školy a kvalifikaci pro výuku anglického jazyka. Absolvovala několik Montessori kurzů a nyní je v AMI výcviku 6 – 12 pod vedením Carly Foster. Má zkušenosti s prací s dětmi věkových kategorií 3 – 6  a 6 – 12, pracovala v Montessori školce i základní škole.

Madara má vystudovanou pedagogiku pro základní školy a kvalifikaci pro výuku anglického jazyka. Absolvovala několik Montessori kurzů a nyní je v AMI výcviku 6 – 12 pod vedením Carly Foster. Má zkušenosti s prací s dětmi věkových kategorií 3 – 6  a 6 – 12, pracovala v Montessori školce i základní škole.

Veronika Jandová

Hlavní pedagožka

Do Montessori škol Andílek jsem přišla především proto, abych zjistila, zda to jde i jinak, než jak jsem viděla v klasických školách a školkách. Nyní již vím, že toto je cesta, která mi dává smysl, a kterou se chci v práci s dětmi ubírat.

Verča vystudovala střední pedagogickou školu a poté pokračovala na vysokou školu na pedagogickou fakultu na katedře psychologie.
Pracovala na několika různých pozicích v oblasti obchodu, 2 roky jako vychovatelka školní družiny. Od září 2016 je u nás v Andílku, nyní na pozici hlavní pedagožky v mateřské škole. V současnosti dokončuje AMI výcvik 3-6 pod vedení Eliny Rautasalo.

Verča vystudovala střední pedagogickou školu a poté pokračovala na vysokou školu na pedagogickou fakultu na katedře psychologie.
Pracovala na několika různých pozicích v oblasti obchodu, 2 roky jako vychovatelka školní družiny. Od září 2016 je u nás v Andílku, nyní na pozici hlavní pedagožky v mateřské škole. V současnosti dokončuje AMI výcvik 3-6 pod vedení Eliny Rautasalo.

Liubov Zborovska

Hlavní anglicky mluvící pedagožka

I love Montessori Method bacause of its wholistic approach to the child. Just like Maria Montessori I believe that „a child is not an empty vessel that should be filled with knowledge“. Education should be about support of children´s natural curiosity and nurture. Using Montessori Methos we can help full development of a child´s personality. We help children to become independent, responsible, kind and caring, happy people of the world.

Ljuba má vystudovanou psychologii na Univerzitě v Odessa na Ukrajině, je držitelka  mezinárodního certifikátu z anglického jazyka.

Její kroky již po studiu vedly přímo k dětem a začala pracovat v montessori školkách jako anglicky mluvící pedagožka.

V roce 2016 úspěšně ukončila výcvik AMI 3-6 s Elinou Rautasalo u nás v Praze, natrvalo se přestěhovala do Čech a vedla bilingvní montessori školkovou třídu.

Od roku 2018 začala pracovat u nás v Andílku na pozici hlavní anglicky mluvící pedagožky ve školce.

Ljuba má vystudovanou psychologii na Univerzitě v Odessa na Ukrajině, je držitelka  mezinárodního certifikátu z anglického jazyka.

Její kroky již po studiu vedly přímo k dětem a začala pracovat v montessori školkách jako anglicky mluvící pedagožka.

V roce 2016 úspěšně ukončila výcvik AMI 3-6 s Elinou Rautasalo u nás v Praze, natrvalo se přestěhovala do Čech a vedla bilingvní montessori školkovou třídu.

Od roku 2018 začala pracovat u nás v Andílku na pozici hlavní anglicky mluvící pedagožky ve školce.

Lucie Svobodová

Asistentka třídy / Odpolední pedagožka

Nejdůležitějším obdobím života není věk vysokoškolského studia, ale to první, období od narození do věku 6 let. Protože to je doba, kdy se formuje samotna inteligence člověka, jeho největší nástroj. Nejde ale jen o jeho inteligenci, ale o veškeré jeho psychické schopnosti.“ (M. Montessori, The Absorbent Mind)

Lucie má několikaletou praxi s dětmi, především z Anglie, kde žila 5 let. Působila jako asistentka pedagoga v České škole bez hranic v Londýně a po návratu do ČR pracovala u velkých korporátních společností v Praze. Práce ve finančním oddělení ji nenaplňovala tolik jako kreativní čas strávený s dětmi, proto se rozhodla hledat nové možnosti, a tak ji cestička osudu přivedla do Andílka. Lucie nastoupila do školky v říjnu 2017, absolvovala AMI asistentský kurz pro věk 0-3 s Heidi Phillipart a pro věk 3-6 s Elinou Rautasalo.

Lucie má několikaletou praxi s dětmi, především z Anglie, kde žila 5 let. Působila jako asistentka pedagoga v České škole bez hranic v Londýně a po návratu do ČR pracovala u velkých korporátních společností v Praze. Práce ve finančním oddělení ji nenaplňovala tolik jako kreativní čas strávený s dětmi, proto se rozhodla hledat nové možnosti, a tak ji cestička osudu přivedla do Andílka. Lucie nastoupila do školky v říjnu 2017, absolvovala AMI asistentský kurz pro věk 0-3 s Heidi Phillipart a pro věk 3-6 s Elinou Rautasalo.

Viktor Křivonoska

Odpolední pedagog, lektor sportovních činností

Již několik let se pohybuji v oblasti výchovy dětí a směr, který Montessori nastavuje, je mi velmi blízký. Být součástí týmu, který má za cíl pomáhat dětem najít samy sebe, je skvělý pocit.

Viktor v Andílku pracuje jako odpolední pedagog a doprovází je při tělovýchovných aktivitách. Děti jej zbožňují a on je.

Vystudoval gymnázium v Příbrami a nyní dokončuje studium na Karlově univerzitě, obor Výchova ke vzdělání, tělesná výchova. Absolvoval certifikovaný kurz instruktora fitness a 15 let se profesionálně věnuje hokeji. Má několikaletou praxi s dětmi jako trenér gymnastiky, inline bruslení, hokeje a také jako pedagog na ZŠ v Dobříši a příměstských táborech. V Andílku pracuje od roku 2017 na pozici odpoledního pedagoga v mateřské škole.

Vystudoval gymnázium v Příbrami a nyní dokončuje studium na Karlově univerzitě, obor Výchova ke vzdělání, tělesná výchova. Absolvoval certifikovaný kurz instruktora fitness a 15 let se profesionálně věnuje hokeji. Má několikaletou praxi s dětmi jako trenér gymnastiky, inline bruslení, hokeje a také jako pedagog na ZŠ v Dobříši a příměstských táborech. V Andílku pracuje od roku 2017 na pozici odpoledního pedagoga v mateřské škole.

Mili Pažická

Vedoucí MŠ, hlavní pedagožka

Jsem maminkou osmileté dcery, která již nyní navštěvuje Montessori základní školu Andílek. Montessori pedagogikou se zabývám od doby, kdy přišla na svět. Práce s dětmi je velmi inspirující v každém okamžiku jejich vývoje a je úžasné doprovázet je na jejich cestě k samostatnosti a osobnímu rozvoji. Je krásné vidět děti, jak vnímají svět a moci být u toho při jejich objevování.

Mili má vystudovanou střední hotelovou školu managementu a turismu, složila diplomové zkoušky z německého jazyka. Získala diplom z výcviku AMI 0-3 u Patricie Wallner a  AMI 3-6 s Elinou Rautasalo.

Před pedagogickou profesí pracovala v oblasti financí, marketingu a obchodu. Od roku 2011 učí v Montessori školkách, od roku 2016/17 u nás v Andílku.

Mili má vystudovanou střední hotelovou školu managementu a turismu, složila diplomové zkoušky z německého jazyka. Získala diplom z výcviku AMI 0-3 u Patricie Wallner a  AMI 3-6 s Elinou Rautasalo.

Před pedagogickou profesí pracovala v oblasti financí, marketingu a obchodu. Od roku 2011 učí v Montessori školkách, od roku 2016/17 u nás v Andílku.

Markéta Chrenčíková

Asistentka

V Andílku pracuji, protože se ráda věnuji dětem a Montessori systém mi vyhovuje a inspiruje. Tato práce mi přináší čistou hlavu a radost do života.

Zkušenosti s dětmi začala sbírat už v patnácti letech jako táborová vedoucí, vedla zájmové kroužky pro děti a ekologické výukové programy. Vystudovala bakalářský program na pedagogické fakultě UK, obor Chemie a Matematika. Je absolventkou asistentského kurzu AMI 0-3 a 3-6, AMI Foundation Course, kurzů Respektovat a být respektován, Koučinku pro pedagogy a kvalifikačního kurzu Chůva pro děti do zahájení školní docházky.

Zkušenosti s dětmi začala sbírat už v patnácti letech jako táborová vedoucí, vedla zájmové kroužky pro děti a ekologické výukové programy. Vystudovala bakalářský program na pedagogické fakultě UK, obor Chemie a Matematika. Je absolventkou asistentského kurzu AMI 0-3 a 3-6, AMI Foundation Course, kurzů Respektovat a být respektován, Koučinku pro pedagogy a kvalifikačního kurzu Chůva pro děti do zahájení školní docházky.

Emese Szanyi

Anglicky mluvící pedagožka

I am from Hungary, but lived many years in the United Kingdom. I am mother of a 2-year-old daughter,when she was born I started searching for a different way of educational principles and discovered Montessori, which I felt truly connected to my own beliefs about children. Since then, I completed the 3-6 and the 0-3 assistant teacher course and become even more enthusiastic. Currently I am doing the AMI diploma course here in Prague and I really happy to join the Andílek team from this school year.

Vystudovala Oxford Brookes University obor zaměřený na Marketing a je absolventkou AMI asistentského kurzu 0-3 a 3-6. Nyní je v mezinárodním výcviku AMI 3-6 let s trenérkou Elinou Rautasalo. V naší škole pracuje jako anglicky mluvící pedagožka v mateřské škole.

Vystudovala Oxford Brookes University obor zaměřený na Marketing a je absolventkou AMI asistentského kurzu 0-3 a 3-6. Nyní je v mezinárodním výcviku AMI 3-6 let s trenérkou Elinou Rautasalo. V naší škole pracuje jako anglicky mluvící pedagožka v mateřské škole.

Michaela Kotěšovská

Odpolední pedagožka

Montessori pedagogika mi dává naprostý smysl, protože naplňuje všechny vývojové potřeby dítěte a respektujícím přístupem vytváří šťastnou a samostatnou osobnost. Mojí snahou je, chápat jedinečnost a originalitu osobnosti každého dítěte, znát jeho potřeby. Respektujícím přístupem s ním jednat a naslouchat mu. Vytvořit mu takové prostředí, aby se cítilo bezpečně.  Být mu na blízku, když volá o pomoc a stejně tak prožívat s ním radost, když se mu něco povede.

Motto: „Dítě je řízeno tajemnou silou, mohutnou a obdivuhodnou, a krůček za krůčkem ji mění v sebe sama. Tak se z dítěte postupně stává dospělý člověk. Získává zkušenosti za pomoci rukou, a to nejprve hrou a nakonec prací.“

Míša vystudovala obor Předškolní a mimoškolní pedagogika. Je absolventkou kurzů: AMI Children’s House Assistants Course, Respektovat a být respektován a Lektor práce s rodinou.  Pedagogickou praxi absolvovala ve státní školce jako asistent pedagoga, kde se věnovala chlapci s ADHD a také působila jako vychovatelka ve školní družině ZŠ v Chýni.

Míša se věnuje dlouhodbě rovněž grafice. V minulých letech u nás pracovala na pozici odpoledního pedagoga v základní škole, od minulého školního roku působí jako pedagožka v odpoledním programu mateřské školy.

Míša vystudovala obor Předškolní a mimoškolní pedagogika. Je absolventkou kurzů: AMI Children’s House Assistants Course, Respektovat a být respektován a Lektor práce s rodinou.  Pedagogickou praxi absolvovala ve státní školce jako asistent pedagoga, kde se věnovala chlapci s ADHD a také působila jako vychovatelka ve školní družině ZŠ v Chýni.

Míša se věnuje dlouhodbě rovněž grafice. V minulých letech u nás pracovala na pozici odpoledního pedagoga v základní škole, od minulého školního roku působí jako pedagožka v odpoledním programu mateřské školy.

Radka Jandová

Hlavní pedagožka/Vedoucí týmu ZŠ

Nikdy mne nenapadlo, že budu učit. Vždy jsem v životě hledala velké výzvy, maraton, cestování, studium v zahraničí. Jezdila jsme na dostihových koních, pořádala cykly staré hudby, milovala umění i přírodu. Až děti mi otevřely oči, že ta největší výzva stojí přede mnou. Býti montessori učitelkou je velké dobrodružství, stojí za ním hodně sil, krásy, poznání, lásky i pokory. Je to cesta pro celý život. Na montessori vzdělávání mne fascinuje, že nabízí otevřenou cestu k poznání. Ke každému cíli vede několik cest. My dospělí nikdy nevíme, jakou cestu si dítě zvolí, možná si zvolí svou vlastní, tvořivou. To mi jako člověku dává ohromnou pokoru a úctu ke každému dítěti.

Radka studovala Mezinárodní studia na univerzitě v Sydney a po manažerských zkušenostech v Austrálii, Irsku a Anglii zakotvila v České republice, kde produkovala rozličné umělecké projekty. Je držitelkou asistentského certifikátu AMI (Association Montessori Internationale), „Respektovat a být respektován“, Diploma AMI 6 – 12 s trenérkou Kay Baker a v současnosti dálkově studuje pedagogiku v Ústí nad Labem.
Radka je spoluzakladatelka Andílkového ateliéru, dříve samostatného Anima ateliéru. Od roku 2015 je pedagožkou v naší základní škole, od roku 2017 vedoucí týmu ZŠ.

Radka studovala Mezinárodní studia na univerzitě v Sydney a po manažerských zkušenostech v Austrálii, Irsku a Anglii zakotvila v České republice, kde produkovala rozličné umělecké projekty. Je držitelkou asistentského certifikátu AMI (Association Montessori Internationale), „Respektovat a být respektován“, Diploma AMI 6 – 12 s trenérkou Kay Baker a v současnosti dálkově studuje pedagogiku v Ústí nad Labem.
Radka je spoluzakladatelka Andílkového ateliéru, dříve samostatného Anima ateliéru. Od roku 2015 je pedagožkou v naší základní škole, od roku 2017 vedoucí týmu ZŠ.

Markéta Burianová

Asistentka

Výtvarné umění hledá a objevuje nové cesty a směry, stejně jako dětská mysl. Moje práce není nikdy stejná, každý den je výzva. Děti a jejich objevování světa mě inspirovalo k objevování sebe sama.

Markéta pracuje v Andílku jako asistentka hlavního pedagoga na prvním stupni ZŠ. Její tvůrčí mysl dokáže vždy překvapit a je v ní skryto nepřeberné množství nápadů. Už teď se těšíme na společně strávený tvůrčí čas.

Vystudovala obor Výtvarná výchova pro SŠ, ZŠ a ZUŠ se zaměřením na vzdělávání. Má četné zkušenosti z pole grafického designu, i v práci s dětmi. Pracovala jako vychovatelka a lektorka ve volnočasových klubech a školní družině.
V Andílku nyní pracuje na pozici asistentky pedagoga na základní škole.

Vystudovala obor Výtvarná výchova pro SŠ, ZŠ a ZUŠ se zaměřením na vzdělávání. Má četné zkušenosti z pole grafického designu, i v práci s dětmi. Pracovala jako vychovatelka a lektorka ve volnočasových klubech a školní družině.
V Andílku nyní pracuje na pozici asistentky pedagoga na základní škole.

Mariann Manhertz

Lektorka anglického jazyka

K montessori jsem se dostala přes své dvě dcery.

Mariann má vystudovaný anglický jazyk, několik let pracuje v jazykové škole metodou Helen Doron, odkud se dostala až k nám. Vede na základní škole výuku anglického jazyka a konverzaci.

Mariann má vystudovaný anglický jazyk, několik let pracuje v jazykové škole metodou Helen Doron, odkud se dostala až k nám. Vede na základní škole výuku anglického jazyka a konverzaci.

Matěj Devera

Odpolední pedagog volnočasových aktivit

Od osmi let jsem ve skautu, kde jsem pořád jako vedoucí. To mělo vliv na můj pozitivní přístup k práci s dětmi a jejich výchově. Věřím, že rozvoj duševní i fyzický je velmi důležitý, a práce s dětmi je pro mě to pravé. Také se už devátým rokem věnuji parkouru a dalším pohybovým aktivitám. Dětem budu připravovat sportovní aktivity a podnikat s nimi dobrodružné a objevné výpravy po okolních lesích.

Vystudoval střední školu, obor ekologie a životní prostředí. Pracoval v neziskové organizaci jako lektor kroužků Malý průzkumník, zaměřených právě na životní prostředí. Má mnohaleté zkušenosti také jako lektor parkouru. Od 8 let je členem skautského spolku a aktivně se v něm dodnes angažuje jako vedoucí. V Andílku začal pracovat v roce 2017 jako lektor sportovních kroužků. Od minulého školního roku působí jako odpolední pedagog na ZŠ. Největší důraz ve své práci klade na outdoorové a sportovní aktivity a poznávání přírody v okolí města.

Vystudoval střední školu, obor ekologie a životní prostředí. Pracoval v neziskové organizaci jako lektor kroužků Malý průzkumník, zaměřených právě na životní prostředí. Má mnohaleté zkušenosti také jako lektor parkouru. Od 8 let je členem skautského spolku a aktivně se v něm dodnes angažuje jako vedoucí. V Andílku začal pracovat v roce 2017 jako lektor sportovních kroužků. Od minulého školního roku působí jako odpolední pedagog na ZŠ. Největší důraz ve své práci klade na outdoorové a sportovní aktivity a poznávání přírody v okolí města.

Adéla Dobešová

Hlavní pedagožka

Vždycky jsem věděla, že chci učit, ale dlouho jsem hledala to správné místo, ve kterém bych se cítila dobře nejen jako dospělá, ale i jako dítě. Místo, které bude bezpečné, přátelské, partnerské a poskytne nekonečný prostor k objevování a zkoumání dětem i dospělým, místo, kde studenti zůstávají aktivní a autentičtí, kde je učení přirozenou součástí života a přirozeně nachází odpovědi a inspiruje k novým otázkám. To místo jsem našla v Andílku a jsem moc ráda, že mohu být součástí tohoto velkého každodenního dobrodružství, které mě neskutečně baví a těší.

Adéla vystudovala češtinu a francouzštinu na pedagogické fakultě, rok strávila na stáži na univerzitě v Paříži.  Má výcvik AMI 3-6 pod vedením Marie Roth a AMI 6-12 s Kay Baker. Doplnila si kvalifikaci pro 1.stupeň ZŠ.

Adéla pracovala jako průvodkyně Prahou ve francouzštině a odborná pracovnice Akademie věd, vyučovala na střední odborné škole a od roku 2013 vede třídu základní školy v Montessori školy Andílek.

Adéla vystudovala češtinu a francouzštinu na pedagogické fakultě, rok strávila na stáži na univerzitě v Paříži.  Má výcvik AMI 3-6 pod vedením Marie Roth a AMI 6-12 s Kay Baker. Doplnila si kvalifikaci pro 1.stupeň ZŠ.

Adéla pracovala jako průvodkyně Prahou ve francouzštině a odborná pracovnice Akademie věd, vyučovala na střední odborné škole a od roku 2013 vede třídu základní školy v Montessori školy Andílek.

Gabriela Sabolová

Hlavní pedagožka / speciální pedagožka

K montessori jsem se dostala přes studium speciální pedagogiky. Hledala jsem přístup, který zohledňuje přirozený vývoj dítěte a zároveň dítěti poskytuje nástoje pro plný rozvoj jeho schopností a potenciálu. Andílek mi poskytuje velmi podnětné pracovní vztahy, inspirativní prostředí a pocit smysluplnosti.

Gabča má vystudovaný obor speciální pedagogiky na univerzitě v Bratislavě, je držitelkou mezinárodního diplomu AMI 3 – 6 pod vedením Marie Roth a AMI Montessori Course Building the Bridge: From Casa to Elementary. Gabča má výborné jazykové znalosti v Aj a účastnila se výcviků, přednášek a seminářů i jako překladatelka.
Pracovala tři roky ve třídě 3-6, od školního roku 2016/17 přešla na pozici speciálního pedagoga a asistentky v ZŠ, od roku 2018 si vede svoji třídu ZŠ. Nyní úspěšně dokončuje mezinárodní výcvik AMI 6-12 s trenérkou Carlou Foster.

Gabča má vystudovaný obor speciální pedagogiky na univerzitě v Bratislavě, je držitelkou mezinárodního diplomu AMI 3 – 6 pod vedením Marie Roth a AMI Montessori Course Building the Bridge: From Casa to Elementary. Gabča má výborné jazykové znalosti v Aj a účastnila se výcviků, přednášek a seminářů i jako překladatelka.
Pracovala tři roky ve třídě 3-6, od školního roku 2016/17 přešla na pozici speciálního pedagoga a asistentky v ZŠ, od roku 2018 si vede svoji třídu ZŠ. Nyní úspěšně dokončuje mezinárodní výcvik AMI 6-12 s trenérkou Carlou Foster.

Vítězslav Janda

Lektor hudby a dílen / Vedoucí Andílkového ateliéru

Dětská duše, citlivá, vímavá a velmi upřímná je pro mne zdrojem jedinečné radosti a často také učitečným zrcadlem sobě samému. Být s dětmi, pracovat s nimi a učit se od nich dává smysl. Dětský svět nabízí pravdivý pohled do budoucnosti.

Vítězslav se narodil v době, kdy Nobelovu cenu za literaturu obdržel John Steinbeck a Rolling Stones debutovali v londýnském Marquee Clubu. Po gymnáziu se rozhodoval mezi lesnickou školou, s touhou stát se členem Horské služby, a vábením umělecké múzy. Nakonec vystudoval konzervatoř, obory skladba a dirigování a hudbě se v různých formách věnuje celý život. Jako autor hudby i aktivní muzikant spolupracoval s rozličnými divadly a mnoha hudebními tělesy. Po sametové revoluci založil hudební vydavatelství, ve kterém zrealizoval přes 250 CD titulů, zaměřených především na vážnou hudbu a jazz. De facto kvůli vlastním dcerám spoluzakládal Andílkův ateliér, tvořivou platformu pro děti z Montessori škol Andílek. Zde v současnosti vede pěvecký sbor, v rámci individuálních lekcí s dětmi sdílí jejich radost z hudby a věnuje se dílenské práci se dřevem. V roce 2018 absolvoval montessori výcvik Adolescent Orientation ve Švédsku a už se těší na adolescentní program 2.stupně, který pomáhá ve škole zrealizovat.

Vítězslav se narodil v době, kdy Nobelovu cenu za literaturu obdržel John Steinbeck a Rolling Stones debutovali v londýnském Marquee Clubu. Po gymnáziu se rozhodoval mezi lesnickou školou, s touhou stát se členem Horské služby, a vábením umělecké múzy. Nakonec vystudoval konzervatoř, obory skladba a dirigování a hudbě se v různých formách věnuje celý život. Jako autor hudby i aktivní muzikant spolupracoval s rozličnými divadly a mnoha hudebními tělesy. Po sametové revoluci založil hudební vydavatelství, ve kterém zrealizoval přes 250 CD titulů, zaměřených především na vážnou hudbu a jazz. De facto kvůli vlastním dcerám spoluzakládal Andílkův ateliér, tvořivou platformu pro děti z Montessori škol Andílek. Zde v současnosti vede pěvecký sbor, v rámci individuálních lekcí s dětmi sdílí jejich radost z hudby a věnuje se dílenské práci se dřevem. V roce 2018 absolvoval montessori výcvik Adolescent Orientation ve Švédsku a už se těší na adolescentní program 2.stupně, který pomáhá ve škole zrealizovat.

Daniela Richterová

Asistentka Pedagožky / Pedagožka odpoledních aktivit

> Práce v Andílku mi přináší možnosti a varianty dalšího seberozvoje, jak při práci s dětmi tak i prostřednictvím kurzů a seminářů.

Vystudovala Jihočeskou univerzitu v Českých Budějovicích, obor Pedagogika volného času. Účastnila se různých zahraničních stáží v oborech sociální a pedagogická činnost a praxi vychovatelky získala mimo jiné i v Domově mládeže v Českých Budějovicích. Od letošního školního roku pracuje v Andílku jako vychovatelka ve školní družině a také jako asistentka pedagoga.

Vystudovala Jihočeskou univerzitu v Českých Budějovicích, obor Pedagogika volného času. Účastnila se různých zahraničních stáží v oborech sociální a pedagogická činnost a praxi vychovatelky získala mimo jiné i v Domově mládeže v Českých Budějovicích. Od letošního školního roku pracuje v Andílku jako vychovatelka ve školní družině a také jako asistentka pedagoga.

David Kolář

Lektor sportovních činností
David má vystudovanou FTVS  a aktivně se věnuje sportu nejen profesně, ale celým svým životem.
Vede kroužky parkouru v několika sportovních organizacích pro děti, věnoval se rovněž sportovním masážím a organizací sportovních akcí.
Několikátým rokem u nás vede kroužek parkouru, je odpoledním pedagogem ve školní družině a lektorem tělesné výchovy.
David má vystudovanou FTVS  a aktivně se věnuje sportu nejen profesně, ale celým svým životem.
Vede kroužky parkouru v několika sportovních organizacích pro děti, věnoval se rovněž sportovním masážím a organizací sportovních akcí.
Několikátým rokem u nás vede kroužek parkouru, je odpoledním pedagogem ve školní družině a lektorem tělesné výchovy.

Lucie Urbančíková

Lektorka anglického jazyka

Výuka angličitny mě v nejrůzněšjích formách a prostředích provází celý můj profesní život. Tato má „anglická pouť“ začala při studiích zážitkové pedagogiky v zahraničí. Právě tato studia mi dala ten prvotní impuls pro zapojování principů zážitkové pedagogiky do výuky angličtiny, čímž jsem začala čeřit značně stojaté vody výuky jazyků v mém okolí. Druhý impuls přišel v roce 2011, kdy jsem se přes své děti dostala k montessori. Co mě na montessori přístupu nadchlo nejvíce je „zhmotňování“ abstraktních principů napříč jednotlivými předměty.

Lucka absolvovala vysokoškolské vzdělání v USA, prošla celou řadou vzdělávacích seminářů propojených s angličtivou, vzděláváním a Montessori pedagogikou. V minulosti pracovala jako lektor vzdělávacích kurzů, věnuje se i publikační činnosti a v rámci vlastního podnikání – MAMAfaktura.cz vymýšlí a vyrábí jednoduché pomůcky postavené na montessori principech.

Lucka absolvovala vysokoškolské vzdělání v USA, prošla celou řadou vzdělávacích seminářů propojených s angličtivou, vzděláváním a Montessori pedagogikou. V minulosti pracovala jako lektor vzdělávacích kurzů, věnuje se i publikační činnosti a v rámci vlastního podnikání – MAMAfaktura.cz vymýšlí a vyrábí jednoduché pomůcky postavené na montessori principech.

Luboš Hudec

Psycholog / speciální pedagog

Nemám křišťálovou kouli, nevěstím z kávové sedliny, nepoužívám tarotové karty… Jsem pouhým pokorným žákem skvělých učitelů Matějčka, Prekopové, Švejcara a mnoha dalších. Předali mi úžadné teoretické a praktické zkušenosti a komplexní pohled na problematiku dítěte a jeho psychiky. Na prvním místě je u mě vždy dítě a jeho psychická rovnováha. Jen to vždy nejde tak jednoduše, jak bych si přál… Každé dítě je originál a nikdy se neopakuje.
Mám úctu k lidskému životu a především dětem. Za dlouholetou praxi vím, že jejich obtíže a problémy způsobujeme především my, my dospěláci…

Luboš má vystudovanou speciální pedagogiku, etopedii, poradenskou psychologii, klinickou psychologii a psychoterapeutické výcviky. Univerzity Praha, Hradec Králové, Olomouc, Vancouver, Mnichov – jsou jeho teoretická průprava. Děti a dlouholetá praxe v terénu pak praktickou studnicí poznání.
V Andílku působí od roku 2014 a pracuje s dětmi, pedagogy i rodiči. Specializuje se především na komplexní diagnostiku, předškolní diagnostiku, individuální terapii a poradenství.

Luboš má vystudovanou speciální pedagogiku, etopedii, poradenskou psychologii, klinickou psychologii a psychoterapeutické výcviky. Univerzity Praha, Hradec Králové, Olomouc, Vancouver, Mnichov – jsou jeho teoretická průprava. Děti a dlouholetá praxe v terénu pak praktickou studnicí poznání.
V Andílku působí od roku 2014 a pracuje s dětmi, pedagogy i rodiči. Specializuje se především na komplexní diagnostiku, předškolní diagnostiku, individuální terapii a poradenství.

Gabriela Sabolová

Hlavní pedagožka / speciální pedagožka

K montessori jsem se dostala přes studium speciální pedagogiky. Hledala jsem přístup, který zohledňuje přirozený vývoj dítěte a zároveň dítěti poskytuje nástoje pro plný rozvoj jeho schopností a potenciálu. Andílek mi poskytuje velmi podnětné pracovní vztahy, inspirativní prostředí a pocit smysluplnosti.

Gabča má vystudovaný obor speciální pedagogiky na univerzitě v Bratislavě, je držitelkou mezinárodního diplomu AMI 3 – 6 pod vedením Marie Roth a AMI Montessori Course Building the Bridge: From Casa to Elementary. Gabča má výborné jazykové znalosti v Aj a účastnila se výcviků, přednášek a seminářů i jako překladatelka.
Pracovala tři roky ve třídě 3-6, od školního roku 2016/17 přešla na pozici speciálního pedagoga a asistentky v ZŠ, od roku 2018 si vede svoji třídu ZŠ. Nyní úspěšně dokončuje mezinárodní výcvik AMI 6-12 s trenérkou Carlou Foster.

Gabča má vystudovaný obor speciální pedagogiky na univerzitě v Bratislavě, je držitelkou mezinárodního diplomu AMI 3 – 6 pod vedením Marie Roth a AMI Montessori Course Building the Bridge: From Casa to Elementary. Gabča má výborné jazykové znalosti v Aj a účastnila se výcviků, přednášek a seminářů i jako překladatelka.
Pracovala tři roky ve třídě 3-6, od školního roku 2016/17 přešla na pozici speciálního pedagoga a asistentky v ZŠ, od roku 2018 si vede svoji třídu ZŠ. Nyní úspěšně dokončuje mezinárodní výcvik AMI 6-12 s trenérkou Carlou Foster.

Soňa Havlíčková

Hlavní koordinátorka aktivit KC

Přála bych všem, aby naše životy byly naplněny radostí. A skrze organizování různých akcí pro děti ale i rodiče či přátele jim chci umožnit společně se radovat a užít si přítomný okamžik. Díky dětem mám možnost se na svět dívat skrze jejich oči a ta konfrontace s dospěláckým pohledem je fascinující.

Soňa má vystudovanou Vysokou školu ekonomickou, získala diplom z výcviku AMI 3 – 6 u Marii Roth. Dlouhou dobu pracovala pro mezinárodní finanční instituce a po narození první dcery a objevení montessori se rozhodla, že chce najít práci, která dává větší smysl pro ni i celou společnost.

Soňa má vystudovanou Vysokou školu ekonomickou, získala diplom z výcviku AMI 3 – 6 u Marii Roth. Dlouhou dobu pracovala pro mezinárodní finanční instituce a po narození první dcery a objevení montessori se rozhodla, že chce najít práci, která dává větší smysl pro ni i celou společnost.

Klára Bílková

Koordinátorka aktivit KC

V životě se chci věnovat práci, která má smysl, význam a přesah do společnosti. Práci, která by mi přinášela radost. V Andílku jsem takovou práci našla.

Vystudovala gymnázium v Jihlavě a nyní dokončuje magisterské studium v Brně, obor Mezinárodní vztahy. Během studia absolvovala stáže v jihlavském Eurocentru a na Ministerstvu zahraničních věcí, pracovala na smluvním oddělení ve společnosti Heineken a na oddělení kvality společnosti Bosch. Ve volném čase dobrovolničila v brněnské neziskové organizaci NaZemi a věnovala se univerzitnímu spolku MuniMUN. V Andílku pracuje na pozici koordinátorky aktivit Komunitního centra. Kromě práce v naší škole se také věnuje práci v neziskové organizaci Člověk v tísni.

Vystudovala gymnázium v Jihlavě a nyní dokončuje magisterské studium v Brně, obor Mezinárodní vztahy. Během studia absolvovala stáže v jihlavském Eurocentru a na Ministerstvu zahraničních věcí, pracovala na smluvním oddělení ve společnosti Heineken a na oddělení kvality společnosti Bosch. Ve volném čase dobrovolničila v brněnské neziskové organizaci NaZemi a věnovala se univerzitnímu spolku MuniMUN. V Andílku pracuje na pozici koordinátorky aktivit Komunitního centra. Kromě práce v naší škole se také věnuje práci v neziskové organizaci Člověk v tísni.

Vítězslav Janda

Příprava a rozvoj 2. stupně

Dětská duše, citlivá, vímavá a velmi upřímná je pro mne zdrojem jedinečné radosti a často také učitečným zrcadlem sobě samému. Být s dětmi, pracovat s nimi a učit se od nich dává smysl. Dětský svět nabízí pravdivý pohled do budoucnosti.

Vítězslav se narodil v době, kdy Nobelovu cenu za literaturu obdržel John Steinbeck a Rolling Stones debutovali v londýnském Marquee Clubu. Po gymnáziu se rozhodoval mezi lesnickou školou, s touhou stát se členem Horské služby, a vábením umělecké múzy. Nakonec vystudoval konzervatoř, obory skladba a dirigování a hudbě se v různých formách věnuje celý život. Jako autor hudby i aktivní muzikant spolupracoval s rozličnými divadly a mnoha hudebními tělesy. Po sametové revoluci založil hudební vydavatelství, ve kterém zrealizoval přes 250 CD titulů, zaměřených především na vážnou hudbu a jazz. De facto kvůli vlastním dcerám spoluzakládal Andílkův ateliér, tvořivou platformu pro děti z Montessori škol Andílek. Zde v současnosti vede pěvecký sbor, v rámci individuálních lekcí s dětmi sdílí jejich radost z hudby a věnuje se dílenské práci se dřevem. V roce 2018 absolvoval montessori výcvik Adolescent Orientation ve Švédsku a už se těší na adolescentní program 2.stupně, který pomáhá ve škole zrealizovat.

Vítězslav se narodil v době, kdy Nobelovu cenu za literaturu obdržel John Steinbeck a Rolling Stones debutovali v londýnském Marquee Clubu. Po gymnáziu se rozhodoval mezi lesnickou školou, s touhou stát se členem Horské služby, a vábením umělecké múzy. Nakonec vystudoval konzervatoř, obory skladba a dirigování a hudbě se v různých formách věnuje celý život. Jako autor hudby i aktivní muzikant spolupracoval s rozličnými divadly a mnoha hudebními tělesy. Po sametové revoluci založil hudební vydavatelství, ve kterém zrealizoval přes 250 CD titulů, zaměřených především na vážnou hudbu a jazz. De facto kvůli vlastním dcerám spoluzakládal Andílkův ateliér, tvořivou platformu pro děti z Montessori škol Andílek. Zde v současnosti vede pěvecký sbor, v rámci individuálních lekcí s dětmi sdílí jejich radost z hudby a věnuje se dílenské práci se dřevem. V roce 2018 absolvoval montessori výcvik Adolescent Orientation ve Švédsku a už se těší na adolescentní program 2.stupně, který pomáhá ve škole zrealizovat.

Lukáš Trejkl

IT specialista

Zdena Fliegerová

Fakturantka

Eva Skokanová

Vedoucí školní výdejny

Julie Brátová

Administrativa projektu dětské skupiny

Magdalena Todorova

Hlavní pečovatelka

Children are amazing! I love watching them grow up – physically, mentally and emotionally. I love observing them and seeing in their eyes this amazing glow of the discoverer – when they realize something that might be really small for us, adults, but for them it is something great, fascinating, unthinkable before. I love seeing them overcome challenges and feeling like the king of the world, being proud of what they have achieved. This is why I am here – I am a silent observer and a delicate helper. I watch them make the small steps alone and I hold their hand for the big ones. And I enjoy every moment of it.

Vystudovala předškolní pedagogiku a indologii na univerzitě v Sofii. Má široké jazykové schopnosti, kromě své mateřské řeči (bulharštiny) ovládá také výborně angličtinu, španělštinu a hindštinu. Pracovala jako překladatelka a poté jako asistentka v Montessori školách v Bulharsku i v České republice. Nyní působí v Andílku na pozici hlavní pečovatelky v Dětské skupině.

Vystudovala předškolní pedagogiku a indologii na univerzitě v Sofii. Má široké jazykové schopnosti, kromě své mateřské řeči (bulharštiny) ovládá také výborně angličtinu, španělštinu a hindštinu. Pracovala jako překladatelka a poté jako asistentka v Montessori školách v Bulharsku i v České republice. Nyní působí v Andílku na pozici hlavní pečovatelky v Dětské skupině.

Petra Sztachová

Asistentka

Největší motivací práce u nás v Andílku je pro mě proniknutí do Montessori pedagogiky. Práci s dětmi vnímám jako smysluplnou a naplňující.

Vystudovala Střední školu umělecko – průmyslovou v Ústí nad Orlicí v oboru propagační výtvarnictví a je absolventkou kvalifikačního kurzu Chůva pro děti 0 – 6 let. S dětmi pracuje už od střední školy – nejdříve jako chůva a poté 4 roky jako pedagog v Ekoškolce. Od prosince 2018 pracuje jako asistentka v dětské skupině.

Vystudovala Střední školu umělecko – průmyslovou v Ústí nad Orlicí v oboru propagační výtvarnictví a je absolventkou kvalifikačního kurzu Chůva pro děti 0 – 6 let. S dětmi pracuje už od střední školy – nejdříve jako chůva a poté 4 roky jako pedagog v Ekoškolce. Od prosince 2018 pracuje jako asistentka v dětské skupině.

Karolína Růžičková

Odpolední pedagožka

Veronika Posar

lektorka vaření a tance

Odkedy si pamätám, chcela som robiť niečo s deťmi a pre deti. Montessori pedagogika ma od začiatku očarila svojou jednoduchosťou, prirodzenosťou, pravdivosťou a prístupom založeným na jedinečnosti každej ľudskej bytosti. Skúsenosti pri práci s deťmi som nazbierala ako lektorka a učiteľka a ako maminka troch skvelých chlapcov. Rada pracujem rukami, tvorím, kreslím, vystrihujem, skladám origami a tiež milujem „poletovanie“ v kuchyni, knihy a fotenie.

Verča vystudovala speciální pedagogiku na Univerzitě Komenského v Bratislavě, AMI výcviky pro věk 0-3 s Patricii Wallner a pro věk 3-6 s Marií Roth. Stojí téměř u prvopočátku Andílka, pracovala na pozicích lektorky i učitelky především ve třídě školky. V současnosti vede lekce vaření od nejmenších až po školáky.

Verča vystudovala speciální pedagogiku na Univerzitě Komenského v Bratislavě, AMI výcviky pro věk 0-3 s Patricii Wallner a pro věk 3-6 s Marií Roth. Stojí téměř u prvopočátku Andílka, pracovala na pozicích lektorky i učitelky především ve třídě školky. V současnosti vede lekce vaření od nejmenších až po školáky.